Kedves Vásárlóink!
Nagy örömünkre bevezetésre került a Bankkártyás fizetés a webshopunkban, viszont sajnálatosan azt tapasztaltuk, hogy a fizetések 50%-a nem sikerült. A megrendelés visszaigazoló emailt megkapjuk (a MEGRENDELŐ is), de kiszállítani addig nem tudjuk, amíg a rendelés ellenértékének kiegyenlítése nem történik meg.
Ha fizetéskor hibát tapasztalnak, akkor három lehetőség közül választhatnak, ebből kettő rögtön a sikertelen fizetés esetén megjelenő információs ablakban elérhető.
1. "Amennyiben újra megpróbálná a fizetést kérjük kattintson ide." Ezen pont választása esetén újra meg lehet próbálni a bankkártyás fizetést. Figyeljenek oda a pontos adatok megadására.
2. "Visszatérek a pénztárba és más fizetési módot választok a rendelésemhez." Ezen pont választása esetén módosítható a fizetési mód (Utánvét, Előre utalás).
3. Ha a bankkártyás fizetésről nem kap semmilyen értesítést - SimplePay - Sikeres fizetés EZ NAGYON FONTOS, akkor legyen szíves felvenni velünk a kapcsolatot. Az ügyfélszolgálatunk szívesen segít minden kérdésben.
Gránit Webshop csapata