Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K

Gyakran Ismételt Kérdések:

1., A gránitról általánosságban:

Miből készül egy gránit mosogatótálca?

Összetételüket tekintve 80% gránit őrleményből és 20% műgyanta keverékéből készülnek. Ehhez adják a szükséges segédanyagokat, melyek a végső színhatás eléréséhez szükségesek.

Hogyan tudom tisztítani?

A gránit mosogatók tisztítása nagyon egyszerű, ezért is annyira népszerűek.

Felületük könnyen tisztán tartható, ehhez elegendő egy szivacs, és bármilyen a háztartásban megtalálható tisztítószerrel nedvesen letisztítani, (nem maró hatásúval!) majd papírtörlővel szárazra törölni.

A gránit mosogatótálca karcolódik?

A gránit mosogatótálcák nem karcolódnak, mivel egy nagyon speciális tömör anyagból készülnek, így évek múltával is ugyanolyan esztétikusak maradnak.

Milyen különbségek vannak a gránit mosogatótálcák, illetve a hagyományos rozsdamentes acél mosogatótálcák között?

A gránit mosogatók egyedi, és esztétikus megjelenésükkel, sokkal exkluzívabb látványt nyújtanak, mint a rozsdamentes társaik. Kevésbé vízkövesednek, nem látszanak rajtuk annyira a szennyeződések. Karc, és hő állók. Több mint 70 féle modellből, 4-6 féle színből választhatunk, ezáltal mindenki megtalálja számára a legmegfelelőbbet, ami aztán konyhájának éke lesz sok-sok éven keresztül.

A rozsdamentes mosogatók egy aránylag vékonyabb acéllemezből készülnek, nehezebb a tisztán tartásuk, hő hatására sokszor elszíneződnek, ezáltal fényüket veszítik, kopottá válnak, hamarabb cserére szorulnak.

A gránit mosogatótálcák elszíneződnek?

Az elszíneződések általában nem az anyagban, hanem a mosogató felületén keletkeznek.

Hogy tudom az esetleges vízkőlerakódásokat eltűntetni a mosogató felületéről?

A vízkőlerakódásokat hagyományos vízkőoldó szerekkel lehet eltávolítani anélkül, hogy elváltozást okoznának az anyag felületén.

A mosogató alján "anyag" hibák vannak. Mit tudok ezzel kezdeni?

A mosogató alján található kis "bemélyedések" nem anyaghiba következményei.

Ezek az úgynevezett légbuborékok, melyek gyártási nyomok. Ezek a termék minőségét, és a használatát semmilyen módon nem befolyásolják.

2., A megrendeléssel, szállítással kapcsolatban:

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Valós raktárkészlettel dolgozunk, így termékeinket csak akkor tudja "kosárba helyezni", ha azok fizikálisan is megtalálhatóak nálunk.

Amennyiben a megrendelését adott napon 16:00.-ig leadja, úgy mi a következő munkanapon a csomagját átadjuk a futárcég munkatársának, aki ezt követő 1-2 munkanapon belül kézbesíti.

Leadtam a megrendelésemet, de semmi választ nem jött, mi lehet a gond?

Minden megrendelés után automatikus email megy ki a megrendelt termékről/termékekről, amely sok fontos információt tartalmaz.

Ha ezt nem kapta meg, kérem tekintse meg a spamek között.

Amennyiben ott sem találja, hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére, munkanapokon 9:00-16:00 között a 06-20/778-2000 számon, vagy emailben az info@granitwebshop.hu-n.

Szeretnék terméket előrendelni, de nem tudom mikor érkezik meg.

Előrendelés előtt kérem hívja ügyfélszolgálati munkatársainkat, akik tájékoztatják, a termék várható beérkezési időpontjáról.

3., A garancia érvényesítésével kapcsolatban:

Hány év garanciát kapok?

Több gyártóval dolgozunk együtt.

Termék függő, de a mosogató tálcákra 10-15 év gyártói garancia vonatkozik, míg a mosogatóhoz tartozó lefolyó- és túlfolyó szerelvényekre 1 év a garancia.

Konyhai és fürdőszobai csaptelepekre szintén 1 év.

Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?

A termékeinkre minden esetben gyártói garancia vonatkozik.

Amennyiben probléma merülne fel, kérjük írjon emailt az ügyfélszolgálatunknak, a megrendelés számával, a hiba pontos leírásával, és kérjük csatoljon képeket vagy videót melyen jól látható a hiba forrása.

A beérkezést követően rövid időn belül kollégáink fogják keresni Önt.

Törött/sérült mosogatót vettem át, a futárcégtől. Mit tehetek, hogy kicseréljék?

Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizze, főleg ha törékeny árut rendelt! Mielőtt aláírná a fuvarlevelet, nyissa ki a csomagot és ellenőrizze a megrendelt termék állapotát! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre!!!!!

Bármilyen más esetben cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetlegesen felmerülő problémákra.

Amennyiben a sérülés/törés ténye rögzítésre került a fuvarlevélen, kérjük annak másolatát elküldeni ügyfélszolgálatunkra emailen, ahol a cserével kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak az Önök rendelkezésére.

Nem tetszik a termék, szeretném visszaküldeni mi ennek a menete?
Termék visszaküldés menete:
Amennyiben az Ön által rendelt termék nem nyerte el tetszését, kérjük írjon erről egy emailt az ugyfelszolgalat@granitwebshop.hu címre, bankszámla adatok megadásával, majd a következők szerint járjon el:
Ha csaptelepet/kiegészítőt rendelt a terméket az alábbi címre kérjük visszaküldeni saját költségen.
Elior Trade Kft., 2600 Vác, Gödöllői út 4.


A termékeket kizárólag postai úton tudjuk csak átvenni!
Ha mosogatót rendelt kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, ahogy további tájékoztatást kap a visszaküldés menetéről.
A fent említett esetetekre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint előírt 14 nap áll a rendelkezésére.

Elrontottam a számlázási címem/nevem mit tudok tenni?

Számla kiállításának és módosításának a menete:
A rendelést követő 24 órán belül tudunk számlázási adatokat módosítani, abban az esetben, ha Ön a rendeléskor nem megfelelően járt el. Ehhez kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon emailt rendelésszám megadásával az alábbi címre: ugyfelszolgalat@granitwebshop.hu
A már kiállított számlát módosítani, javítani, sztornózni nem áll módunkban.

Rendelésemet személyesen szeretném átvenni, hol tudom?
Webshop vagyunk, csak kiszállítással dolgozunk, személyes átvételre nincs mód!

 

 

 

Az oldal tetejére